Fizjoterapia

Terapia czaszkowo- krzyżowa– wpływa na zmiany ciśnienia płynu mózgowo-rdzeniowego, który może być powodem nieprawidłowości w obrębie czaszki, miednicy lub innych struktur układu ruchu. Terapia jest nieinwazyjną metodą wzmacniającą oraz autokorygującą działanie układu czaszkowo-krzyżowego, poprzez pracę dłoni terapeuty.

Masaż relaksacyjny – dający liczne efekty w walce z bólami struktur szeroko pojętego układu ruchu. Wyraża holistyczne podejście do pacjenta, ponieważ wpływa nie tylko na fizjologię, ale także na zaburzania psychogenne. Czas relaksu i skupienie uwagi na sobie bywa ważnym czynnikiem w walce z depresją oraz innymi problemami natury psychologicznej.

Terapia tkanek miękkich– polega na mechanicznym bodźcowaniu  powięzi za pomocą rąk terapeuty lub narzędzia, w celu przywrócenia napiętym tkankom możliwości pełnienia swojej fizjologicznej funkcji, przynosząc ulgę przez rozluźnienie.

Diagnostyka układu ruchu –  przeprowadzenie odpowiednich testów diagnostycznych pozwala znaleźć przyczynę bólu, wpływającego negatywnie na samopoczucie oraz kondycję fizyczną. Wnikliwe badanie i znalezienie problemu jest pierwszym krokiem do określenia najbardziej efektywnego planu terapii i dobrania najlepszych metod fizjoterapeutycznych.

Dobór odpowiedniej formy aktywności fizycznej – badanie pozwalające ocenić sprawność organizmu do podjęcia wysiłku oraz wybór najodpowiedniejszej formy aktywności fizycznej dla danego pacjenta. Indywidualnie dobrana forma aktywności pomaga zachować dobrą kondycję fizyczną i emocjonalną.